donderdag 19 mei 2011

Huwelijk - Wedding

Hallo lieve lezer! - Hello lovely readers!

Vandaag toon ik jullie een kaartje dat ik reeds verschillende malen gemaakt heb voor een huwelijk (of verloving). Nooit eerder heb ik er een foto van gemaakt maar dit keer dus wel :)
Het is eigenlijk een vrij simpele kaart maar ik heb er al heel veel leuke reacties op gehad!

Today I show you a card for a wedding (or engagement). I've made this card already a few times but never took a picture of it :)
Actually this is a simple card but I've got already a lot of nice reactions on them!


Het is een donker grijze kaart met daarop de namen van het koppel in blinkende kleefletters (hema). Het beste resultaat heb je met korte namen, vind ik.

It is a dark grey card with the names of the couple made from shiny sticky letters (hema). I think, you've got the best result with short names.

Liefs - Love
Charlotte

2 opmerkingen:

Sofie V zei

Wat een leuk kaartje Charlotte! Bedankt om volger te worden en mee te doen aan mijn candy!

Ik ben ook volger van jouw geworden.

Groetjes Sofieke

Christine zei

Hallo Charlotte,
Leuk dat je een blog gestart bent! Je kaartjes zijn tof en ik ben zeker dat we in de toekomst nog veel van jouw gaan zien. Ik ben alvast volger geworden!!
Liefs
Christine