dinsdag 26 juli 2011

speldenkussen - pin-cushion

Goedemiddag iedereen! Good afternoon!


Afgelopen weekend stond in het teken van opruimen.  Mijn knutselkast was dringend aan hervormingen toe dus dozen gekocht, sorteren en labelen. Benieuwd hoelang het zo ordelijk blijft J

This weekend I  was rearranging everything.  My crafting closet needed some changes so I bought boxes, labeled them and sorted everything out. I’m anxious to know how long it will stay so clean and tidy J


Verder heb ik nog een mini speldenkussen gemaakt. Ik mag dan niet handig zijn met naald en draad, dit lukte me nog net. Ik gebruikte een hiervoor een handdoek die te dicht bij het gasvuur gelegen had. ¼ van de handdoek heb ik uitgerafeld en als vulling gebruikt, bij gebrek aan beter J
Ik ben fier op het resultaat.

I also made a little pin-cushion. I’m not handy with needle and thread, but I finished it well. I used a towel who was left to close to our gas stove. 1/4th of the towel I unraveled and used as stuffing because I didn’t got anything better J
I’am happy with the result.



Recept:
1 handdoek
Naald en draad

Recipe:
1 towel
Needle and thread

8 opmerkingen:

Christine zei

Mooi opgeruimd Charlotte! Moet ik dringend ook eens doen op mijn hobbykamertje...
Leuk speldenkussentje maakte je!
Liefs
Christine

corryskaart zei

hoy charlotte
nu kan je zeggen opgeruimd staat netjes:-))
zelf pas ook alles uitgemest en in bakken gedaan,maar nu loop ik steeds te zoeken waar het is,ha,ha!
groetjes van corry

Annerieke zei

Hai Charlotte,

Leuk...je speldenkussen, ga je hem ook gebruiken :)? Bedankt nog voor je reactie bij mij, leuk om te lezen. Maar ik lees dat je opgeruimd hebt? Dat vind ik niet zo'n fijn klusje, soms moet je wel, en als ik met vakantie ga wil ik mijn bureau altijd opgeruimd hebben. Dan vind ik dat toch zo netjes, kijk er dan steeds naar, maar als ik weer thuis ben, blijft het niet zo netjes :(. Ach, ik zeg dan altijd maar dat mijn bureau vol met creatieve ideeen ligt, moet toch een excuus hebben, hahaha.

martina's kaartjes zei

goed gedaan ! ik heb gisteren ook wat papier gesorteerd en met mijn sponsjes van Distress Ink op orde gelegd....
leuk he ? dat je dan niet meer zo lang moet zoeken achter spullen...
leuk speldenkussen,
grtjs, martina
x

Crealin zei

Hey Charlotte,

ik heb net hetzelfde gedaan, ben bij de ikea een leuk kastje gaan kopen waar al mijn papier mooi in past want in de mooiste dozen lukt dit niet.
't is leuk als alles zo mooi gesorteerd is he ;)

Veel plezier! Leuk speldenkussentje!

Groetjes,

Lins ;)

Anneke zei

Het is nu wel weer om op te ruimen he :)
En wat een leuk speldenkussentje heb je gemaakt!!
groetjes Anneke

Margo zei

Wat een leuk speldenkussen !
Dat opruimen is af en toe eens nodig he, en dan sta je versteld van wat je allemaal hebt :)
Ik heb ook zo'n doorschijnende dozen aangeschaft en vind het wel makkelijk werken zo omdat je gelijk goed kan zien wat er in zit !
Liefs
Margo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Charlotte,

Handig he zo een doorschijnende dozen :-) hier staat de hobbyruimte er nu ook vol van!

en wat heb je dat goed gedaan met die handdoek, recyclage sé :-))

groetjes, Jaimie