vrijdag 9 december 2011

sneak peak

Hallo iedereen! Hello everybody!

Allereerst een extra warme welkom aan mijn nieuwe volgers: Brecht, Dorien en Sofie!

Verder wil ik jullie ook bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik vind het echt erg leuk als jullie massaal jullie mening geven.
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb, maar daar heb ik een goede reden voor. Ik ben bezig met de productie van mijn kerstkaarten. Zoals elk jaar maak ik ongeveer 50 dezelfde kerstkaarten, dus het is echt bandwerk. Op dit ogenblik zit ik zowat in de helft en geef ik jullie alvast een sneak peak (stempel van bij Elke, 'gouden' cardstock boekenvoordeel)

Fijn weekend iedereen!
Charlotte



First I want to thank you all for the nice comments on my precious card. I very much appreciate all of your opinions!
It’s been a long time since my last post. I’m really busy with the production for my Christmas cards. Every year I make around fifty the same cards. It's band work. On this moment I’m half way and I give you a sneak peak in advance.

Have a nice weekend everyone!
Charlotte

3 opmerkingen:

Christine zei

Succes meid! Ik ben er ook nog niet! We zullen elkaar maar steunen dan hé!
Liefs
Christine

corryskaart zei

hoi charlotte
vind je wel stoer hoor om er 50 dezelfde te maken,zou mijn gedachte er dan niet meer bij kunnen houden,ha,ha!
maar ben reuze benieuwd als ze klaar zijn
groetjes...corry

Yvette zei

Succes Charlotte! Ik maak er elk jaar ongeveer een 40 tal. Maar ik werk in series. Ongeveer 10 van elk. Twee heb je al gezien op mijn blog. Bedankt voor je reactie, das altijd tof!
Groetjes,
Yvette