woensdag 22 februari 2012

Hallo blogvrienden! Hello blogfriends!

Je hebt het al gemerkt, het is maar stilletjes op mijn blog maar ik ben met zoveel andere (leuke, creatief,…) dingen bezig dat het kaartjes maken even moet wachten. Zo ben ik bezig met het organiseren van onze trouw,…
You may have noticed it is quite calm on my blog. I’m busy doing other (nice, creative,…) things so the card making has to wait for a moment. I’m busy organizing our marriage,…

Cake in blik bakken… (idee hier)
Making sponge in a tin (idea here)






 Interieur opfleuren met krokussen en paasbloemen…
Cheer up the interior with crocuses and daffodils…



Kadootjes inpakken… (bedankt aan Lautje voor de bloemen, bedankt aan Christine voor de plakstenen)
Wrapping some presents…




Liefs
Love
Charlotte

1 opmerking:

Margo zei

Hoi Charlotte,
wat grappig, cake bakken in een blik ! Je pakje is erg leuk geworden en spannend de veerbereidingen voor de trouw ! Vroeg jij trouwens niet om mijn bevindingen door te geven mbt paardrijden ? Dan kan ik je zeggen dat je in Hoogerheide moet zijn :) Daphne rijdt daar nu in manège Stevenshof, heel goede lessen, ontspannen sfeer, makke paarden en erg lieve mensen !
Liefs
Margo