donderdag 19 april 2012

Secretaresssendag - Secretary day


Goedenamiddag! Good afternoon!


Vandaag Secretaresssendag, ik hoop dat alle secretaressen onder jullie goed in de watten gelegd zijn! Mijn vriend zorgde voor de bloemen bij hen op kantoor en ik maakte gisterenavond nog enkele mooie labels voor er aan te hangen.
Ik gebruikte twee clearstamps die ik op dezelfde blok kleefde (super handig!) en kleurde ze in met copics, uitknippen en klaar! Ben er zelf erg tevreden van en kreeg een berichtje van mijn vriend dat het ‘blikvangers’ waren bij hen op kantoor. Missie geslaagd J
  

Today secretary day: all secretaries in Belgium are a little bit spoiled by their boss. My boyfriend had to care for the flowers this year at his office. Yesterday I made this labels to complete the bouquets.
I used two diffent clear stamps, which I put on the same block (very handy!) and colored them with copics, cut out and ready! I was very pleased with the result and I got a text message from my friend the labels are real ‘eye catchers’ at the office. Mission accomplished J




Liefs,
Love,
Charlotte





5 opmerkingen:

Anneke zei

Erg leuk gedaan! Daar zullen ze wel heel blij mee geweest zijn :)
Groetjes Anneke

Mieke zei

Wat leuk gedaan!

Christine zei

Mooi gedaan Charlotte! Zorgt voor een extraatje!
Liefs
Christine

corryskaart zei

ho charlotte
nou dit zijn echte mooie en leuke blikvangers en als het word gewaardeerd is dat extra leuk!
groetjes van corry

Caroline zei

wat een prachtige labels, heel mooi gedaan hoor
Liefs Caroline