zondag 1 juli 2012

100 blogposts candy


! deze candy is gesloten: resultaat hier !
!this candy is closed: result here!


Waarom?
>100 blogposts
>10.000 pageviews
>1 jaar bloggen
==> Tijd voor een candy!

Wat?
# mini wasspeldjes
# mini splitpennetjes
# assortiment hoogwaardige enveloppen
# 2 pakketjes glitterstickers: babyroze en babyblauw
# 8 cadeaulabels in geel/groen
# zelfklevende glitterletters
# plaksteentjes: roze, groen en witte minibloempjes
# assortimentje lintje en kant
# henneptouw
# 6 bloemenknoopjes in verschillende groentinten

Hoe?
 °Je bent volger van mijn blog
°Je laat onderaan deze post een berichtje achter
°Je plaatst de afbeelding van mijn Candy op je eigen blog met een linkje naar deze pagina

Wanneer?
Mijn contract werd verlengd ( + voor 50% ontvang ik vast mandaat). Op 1/07 gaat deze in, nog een reden voor een feestje! Ik verloot de Candy dan.


Why?
>100 blogposts
>10.000 pageviews
>1 year blogging
==> Candy Time!

What?
# mini clothes pins
# mini cotter pins
# a range of high quality envelopes
# 2 packages stickers: baby pink en baby blue
# 8 present labels in yellow/green
# sparkling alphabet stickers
# decorative stones: pink, green and white mini flowers
# a range of lace and ribbon
# hempstring
# 6 flower bottons in different greens

How?
 °You’re follower of my blog
°You’ve left a message below
°You’ve placed the picture of my Candy on your blow with a link to this page

When?
My job contract will be extended. It starts at 1/07, another reason for a party! I’ll allot  the winner then.

15 opmerkingen:

Sofie zei

Super leuk, ik doe graag mee :)
Groetjes, Sofie

Unknown zei

Hoi,

echt heel leuk, ik wi wel meedoen, maar... ik ben net nieuw hier en hoe moet je die afbeelding bij je profiel zetten? Haha alleen die voorwaarde moet nog!

Groetjes Sandra

Unknown zei

hoi het is me al gelukt hoor!
Nu maar hopen...

Anreda zei

Gave candy !
Ik doe heel graag mee...
Gefeliciteerd met al je redenen voor deze geweldige candy.
Groetjes, Anreda

jolanda zei

Wat een leuke candy.
Wil graag een kansje wagen

Yvette zei

Wat een leuke candy!
Gefeliciteerd met al je redenen waarvoor je deze candy geeft.
Groetjes,
Yvette

monique langenberg zei

ook ik wil graag n kansje wagen op de mooie candy en je bij deze van harte feliciteren met al t goede nieuws! groetjes monique
ps uiteraard staat er ook n afbeelding van met n link op mn site.

Crejabeja zei

Ik waag een gokje en doe mee aan deze leuke candy, wens iedereen succes toe!!!

Gefeliciteerd met alle goede nieuws trouwens...

Groet Crejabeja

chantal zei

wat goed nieuws allemaal. Vieren met een candy? Ik doe graag mee.
liefs Chantal

SandraR zei

Tja, wie kan zo'n leuke candy nu weerstaan...
;-)
Gefeliciteerd met je goeie nieuwsjes!
Toppie!

Liefs, San

SandraR zei

En dan natuurlijk ook je volger worden, hé!
Zag tot mijn schande dat ik dat nog niet eens was...

Liefs, San

Regena zei

Great Candy..thanks for sharing..linked it on my blog

anniek zei

super leuke candy ik doe graag mee groetjes Anniek

carol zei

hoi charlotte

Eeen contract is altijd reden tot een feestje en leuk dat je dat met ons wil vieren

groetjes Carol

Annette van Aarssen zei

Een feestje is altijd leuk, zeker de rede wat jij aan geeft. Proficiat.
Ik doe graag mee aan deze Candy en wens jouw heel veel plezier....
Lieve groetjes Annette.