woensdag 27 juni 2012

Juf Melanie


Goedenavond! Goodevening!
En een extra warme welkom aan mijn nieuwe volger Anniek!

Mijn lieve zus is een super kleuterleidster en nu heeft ze ook officieel haar diploma op zak! Verder heeft ze ook al werk voor volgend schooljaar in haar stageschool. Ik ben erg blij voor haar én omdat ze het verdiend, liet ik Karen een stempel voor haar snijden! Ik ben er heel blij mee, hij is helemaal geworden zoals ik wou + een snelle service. Ik kan niet wachten om haar gezicht te zien wanneer ze het pakje opent!


My lovely sister is a great teacher in nursery school and now she got her official diploma! She also got a job for next year at her school of internship. I’m very happy for her. She really deserve this after all the hard work. I ordered a handmade stamp at Karen’s. I’m very happy with the result, it is totally as I wanted it to be + a quick service. I cannot wait to see her face when she unwrap the present!


Liefs,
Love,
Charlotte

7 opmerkingen:

Mieke zei

Geweldig!! Ik zou er in elk geval ENORM blij mee zijn!
Gefeliciteerd aan je zus!

Judith zei

Leuk hoor zo'n persoonlijke stempel!!
Mooie kaart!

Groetjes Judith

corryskaart zei

hoi charlotte wat een lief gebaar wat je maakt naar je geslaagde zus hier zal ze zeker blij verrast door worden en ook uit mijn naam aan je zus VAN HARTE GEFELICITEERD
groetjes van corry

Yvette zei

Leuk zo'n persoonlijke stempel. Ik denk wel dat je zus er blij zal mee zijn.
Groetjes,
Yvette

Het zonnetje in huis zei

Hallo Charlotte,

Oh wat lief van je en wat goed van je zus !
Je hebt haar een mooi kaartje gegeven !

Groetjes, Jaimie

chantal zei

mooie kaart en wat is dat tof zeg zo een persoonlijke stempel
liefs Chantal

Unknown zei

Wat leuk! echt een leuk idee voor een cadeautje!