dinsdag 1 januari 2013

Lynn


Gelukkig nieuwjaar!

Ik start dit nieuwe jaar al meteen met een babykaartje! Net voor kerstmis werd Lynn geboren, een zusje voor Jasper. Op het geboortekaartje staan superschattige ijsberen. Ik heb mijn (normaal bruin) babybeertje op zilver/parelmoer-kleurig papier afgedrukt en beetje schaduw en een roze neusje gegeven met flexmarkers. In de restjesbak vond ik nog een stuk cardstock, exact de kleur zoals op het geboortekaartje. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Liefs,
Charlotte





Happy new year!

I start the new year with a baby card! Just before Christmas Lynn was born, a little sister for Jasper. On the birth card, very cute polar bears were depicted. I used my (normally brown) bear stamp and printed it on silver/pearl colored paper. With flexmarkers I gave it a pinky nose and some shadow. In my left-over box I found a piece of cardstock in the exact color of the birth card. I’m very happy about this result.

Love,
Charlotte



5 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een leuk geboortekaartje! En wat heb je er een mooi bijpassend kaartje bij gemaakt :-)

martina's kaartjes zei

wat een mooi en lief kaartje ! mag je zeker en vast trots op zijn
ik wens je langs deze weg een heel erg fijn en creatief 2013, hopelijk verwezenlijk je enkele dromen dit jaar,
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Ach wat een schatje. Heel mooi geworden. groetjes, Nelleke

Diny zei

Wat een schattig kaartje....echt heel leuk!

Liefs Diny

GerJanne zei

Hoi Charlotte, wat heb je dit goed bedacht! Heel mooi gedaan! Ik vind het ook altijd leuk om me te laten inspireren door het geboortekaartje! EN dat is jou heel goed gelukt!
GerJanne