maandag 13 oktober 2014

Amélie


Hoi allemaal,

Het is echt veel te lang geleden sinds mijn laatste blogpost. Ik ben echter enkele weken goed ziek geweest (longonsteking). Ik ben er erg van onder de voet geweest en ben bijna 3 weken niet kunnen gaan werken. Zelfs voor knutselen had ik geen zin!

Maar ondertussen is het heel wat beter en kan ik jullie weer een kaartje tonen. Dit kaartje maakte ik voor Amélie en haar ouders. Het vlinderthema van het geboortekaartje heb ik overgenomen. Ik gebruikte een oud maar heel mooi stuk cardstock (zie ook hier).

Groetjes en tot snel,
Charlotte





Hi everyone,

It has been a very long time since my last blog post. I have been ill for a few weeks (pneumonia). I couldn’t go to work for almost 3 weeks and didn’t feel like crafting either!

But now I feel better and I can show you a new card. This card I made for Amélie and her parents. I used the butterfly theme, similar to the birth card. I used a very old but beautiful piece of cardstock (see here).

See you soon,
Charlotte



5 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! Zeker als je het geboortekaartje dat je kreeg er bij ziet!
hopelijk ben je snel weer de oude. kan best even duren voor je er weer helemaal bent.
Groetjes,
GerJanne

Yvette zei

Hey Charlotte, wat een leuke kaart! En weer helemaal aangepast aan het geboortekaartje, tof! 'k Hoop dat je vlug weer de oude bent!
grtjs,
Yvette

Diny zei

Wat naar dat je zo ziek was....gelukkig gaat het wat beter zeg je.
Je kaartje ziet er heel erg leuk uit!

Groetjes Diny

Karin zei

Mooie kaart, leuk randje ook!Nog veel beterschap!
Groetjes, Karin

Mieke zei

Blij te horen dat het beter gaat!
Hele mooie kaart is dit!